Maken jullie als theater gebruik van de Ticketmatic app en zijn jullie opzoek naar een goede kwaliteit scanner dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Wij werken al meer dan 10 jaar samen met zo’n 175 theaters in België, Nederland en Luxemburg om ervoor te zorgen dat de entreebewijzen snel en juist gescand kunnen worden.
Ben je opzoek naar een nieuwe scanner of willen jullie juist de bestaande scanners voorzien van een servicebeurt neem dan contact met ons op!
Huidige scanners updaten
Om ervoor te zorgen dat ook in het nieuwe theaterseizoen alles op rolletjes loopt kan het een goed idee zijn om de huidige scanners door ons te laten controleren.
Wij adviseren theaters om dit eens in de 2 tot 3 jaar te laten doen om er op die manier voor te zorgen dat jullie kaartcontrole zonder vertraging kan blijven doorlopen.
Het updaten van de scanner houdt in dat wij deze voorzien van de nieuwste firmware, de meest recente versie van de Ticketmatic app en dat de laatste Android versie op de scanner komt te staan. Wij controleren de scanner op fysieke gebreken en zullen deze ook meteen reinigen en indien gewenst van nieuwe bestickering voorzien.
De standaard kosten voor een servicebeurt zijn €35.
Indien je een offerte hiervoor wilt ontvangen neem gerust contact met ons op.
Nieuwe scanner
Een van de scanners die wij aanraden in combinatie met Ticketmatic is bijvoorbeeld de Datalogic Joya Touch 22.
Deze handscanner beschikt over Android 11 en o.a. een nieuwe generatie processor die ervoor zorgt dat apps sneller en soepeler draaien.
Wil je een scanner die nog meer toekomstbestendig is, zou je kunnen kiezen voor de Datalogic Memor 30 met ondersteuning tot en met Android 18.
4G/5G Dataverbinding?
We bieden naast de Datalogic Joya Touch 22 ook nog de Datalogic Memor 11, Datalogic Memor 35 of Newland MT90 aan die beschikken over de mogelijkheid om te werken met een SIM kaart.
Hierdoor is een van deze toestellen perfect in te zetten voor bijvoorbeeld buitenlocaties waar geen (of onbetrouwbare) WiFi verbinding beschikbaar is.
Remote support
Wij bieden ook de mogelijkheid tot hulp op afstand (remote support), hiermee kunnen wij veel software matige problemen of bijvoorbeeld foutieve instellingen van de handscanner oplossen. Het voordeel van deze hulp op afstand dat de scanner niet naar ons opgestuurd hoeft te worden en jullie in veel gevallen dezelfde avond nog verder kunnen met scannen zoals jullie gewend zijn. Onze remote support bieden wij aan voor 3 jaar, de kosten hiervoor bedragen €45.
Wil je hier meer informatie over of eventueel een offerte voor opvragen bel ons op 030-6351661 of stuur een bericht.
Verhuur
Wij bieden ook diverse verhuur oplossingen!
Wij verhuren de Newland MT90 handscanner, geschikt voor zowel binnen als buiten gebruik door de ingebouwde 4G (exclusief simkaart) en WiFi-module.
Naast handscanners bieden wij ook scanzuilen aan voor de verhuur, deze zijn ideaal om in te zetten als hospitality oplossing.
De (zelfscan) zuilen kunnen naast de kaartcontrole ook bijvoorbeeld informatie geven over looproutes, placering, parkeren of de catering mogelijkheden in het theater.